صوت مصرى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
صوت مصرى

صوت مصرى

والله حـــرقه دم ....... انتم فعلا شعب عــجــــــب

sokaty
    sokaty
    Admin

والله حـــرقه دم ....... انتم فعلا شعب عــجــــــب Empty والله حـــرقه دم ....... انتم فعلا شعب عــجــــــب

مُساهمة  sokaty الجمعة يونيو 01, 2012 1:53 am

والله حـــرقه دم ....... انتم فعلا شعب عــجــــــب
    منعا لحرقة الدم من الناس اللي مش عارفين هم عايزين إيه بالظبط ..!!

أنا واحد من مؤيدين الفريق أحمد شفيق بقالي أكتر من سنة و كام شهر من مؤيديه .. و عارف كويس أنا عايز إيه الحمد لله وفاهم اللي أنا بقوله كويس جدا ..

بالنسبة بقى للناس اللي كانوا بيدافعوا عن البرادعي و بعد كدة قلبوا عليه .. و كانوا مع عصام شرف و قلبوا عليه .. و الجيش و قلبوا عليه برده .. و شوية مؤيد أبو إسماعيل طلع كداب قال خلاص خلينا في أبو الفتوح .. و بعد كدة قالك لا يا عم دة شكله بيضحك علينا خلينا في صباحي أحسن و كل 10 أيام بمرشح مختلف و الحسابة بتحسب !! ..

و قبلها مهاجمة الإخوان بكل شراسة و حملة إخوان كاذبون أصلهم باعونا في الميدان و عايزين ياخدوا كل حاجة و عملوا صفقة مع المجلس العسكري و باعونا و عايزين يكوشوا على كل مناصب البلد ..

و اللي شوية يقول حقاطع إنتخابات مجلس الشعب و بعد كدة يقولك لا يا عم حشارك أحسن .. و لازم يعترض على النتيجة و خلاص مع إنه كان حيقاطع أساسا و شوية يقول حقاطع إنتخابات الرئاسة بس شفيق ميكسبش !! .. يــــا سلام ؟!! .. ما إنت كنت قارفنا عشان معترض على الإخوان إنهم كسبوا .. دلوقتي عايز الإخوان يكسبوا عافية و يسلملوهم البلد كلها ..؟.. و بعد ما كان بيقولك أصل الشرع سامحلهم بـ 4 مجلسي الشعب والشورى والدستور والرئاسة .. دلوقتي عايز فعلا يديهم الرئاسة هدية فوق البيعة

وكان زعلان من إستفتاء مارس إنه كان نعم لنصرة الإسلام و لا للعكس .. و متضايق إنهم كانوا بيستغلوا الإسلام في السياسة .. دلوقتي هو اللي بيستغل الدين بنفسه عشان يكسبهم !!
    LOL.. إستغلال الدين طبعا دلوقتي بقى .. حلالٌ حلالٌ حـــــــلال ^_^
    و اللي يقولك لو شفيق كسب يبقى مزورة علشان إنتخابات تحت الحكم العسكري .. و لو واحد تاني كسب يبقى قشطة مش مزورة مع إنها برده تحت الحكم العسكري .. و يا تري مرشحينكم رضيوا ليه يدخلوا إنتخابات معمولة تحت الحكم العسكري أصلا ؟! .. و لا هو إستهبال و خلاص !!
    و يقولك أصل شوف شفيق بيهددنا عشان قلنا إننا حننزل نولع في البلد لو هو نجح

Sad( .. إحنا آسفين يا صلاح .. حنخليه يبقى يوفرلكم جراكن البنزين و إزازات المولوتوف عشان تولع إنت و هو في البلد براحتكم .. ما هي وكالة من غير بواب أصلها !!

و يحرضوه على الدستور أولا ينزل يولع عشان الدستور أولا .. و فجأة حرضوه على الرئيس أولا .. ينزل يولع عشان الرئيس أولا .. و يتحمس و يقولك أصل المجلس العسكري مش عايز يعمل إنتخابات مجلس شعب ..و أول ما تبتدي بوادر الإنتخابات يطلع يقولك ما هو عاكل إنتخابات دلوقتي عشان إحنا مش مستعدين وعايز يسلمها لأي حد ولما يأجلهلهم يطلع يقولك أصله بيتأخر عشان ميسلمش السلطة !!
    نيجي نقول شايفين أمريكا بتشكر في الفلان الفلاني يقولك هو إنت بتصدق كدب الصهاينة كمان .. بس أما يطلع إشاعة إن إسرائيل عايزة عمر سليمان أو شفيق .. يصدقوا طبعا .. إيه يا عم دة الإسرائيلين مش صهاينة أصلا دول ولاد عمنا !!!

صورة ضده يقولك فوتو شوب ومفبركة من غير مايشوفها حتى .. ييجي يجيبلك صورة ضدك ومفبركة فعلا .. يقولك هو إنت كل حاجة تقول عليها فوتو شوب .. والبوقين الحمضانين اللي حفظناهم خلاص يا عم أنا أصلا فوتو شوب والثورة فوتو شوب والناس اللي ماتوا فوتو شوب !!

تيجي تقوله رأيك يقولك ما إنت فلول .. ولو واحد بايت 24 ساعة في التحرير وجه قال أنا مش عاجبني اللي بيحصل دة بكل بساطة يتقاله إنت بقيت فلول ولا إيه .. وعاملي فيها ثورجي وإنتوا عارفين الباقي !!
    يقولك
    الإخوان عملوا صفقة مع الثورجية .. الإخوان عملوا صفقة مع المجلس العسكري ..
    الإخوان عملوا صفقة مع أمريكا .. الإخوان عملوا صفقة مع الشيطان ..
    و فجــــــــــــــــاة !! ..
    ما تعملوا و النبي صفقة مع صباحي وأبو الفتوح عشان ننتخبكم ^_^
    LOL !!!
    يا ريت أما تعرف إنت عايز إيه بالظبط إبقى تعالى قولي هو إنت إزاي مختار شفيق !!! و إبقى كلمني بالمنطق أما تلاقيه الأول عشان أقتنع بكلامك ..

أصل مفيش حد فيكوا طلع قال إنه غلط .. لا إنتوا بتكملوا وخلاص !!

غير كدة متفضلش تحور عليا و تحورعلى نفسك ومستني مني رد !!

المقال دة ليه تكملة طويلة جدا ..
    بس حكمله كمان شوية .. عشان حرقة الدم ^_^

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 10:51 pm